-
Коммуникациялық стратегияларды әзірлеуКез келген табысты ұйымдар үшін барлық коммуникациялық қызмет тұрғызылу негізінде, маркетингтік стратегиядағы – PR сауатты жасалған жоспары қажет.
-
PR-кампаниясын әзірлеу және іске асыруPR-кампаниясы – бұл беделді жетілдіруге және қоғаммен үйлесімді қатынасты қолдауға бағытталған, кешенді PR қолдану-құралы.
-
Репутациондық аудитБедел компанияның кез келген жұмысы түйінді рөлді атқарады. Аталған аудит PR қызметінің тиімділігін бағалауға мүмкіндік береді, күшті және әлсіз жақтарын анықтайды.
-
Ішкі корпоративтік PRІшкі корпоративтік PR ұйымдардың басшылары және қызметкерлері арасында қызметкерлердің уәждемелеріне және үйлесімді қатынастарына мүмкіндік туғызады.
-
Дағдарысқа қарсы PRБеделді қолдау, абыройды сақтау, жағымсыз қауесеттердің жолын кесу және ұйымның дағдарыстан шығуға бағытталған шаралар кешенін әзірлеу.
-
Self PR /Жеке PRСауатты ойланып айтылған ой оң беделді және қоғамдық құрметті қалыптастырады
-
КонсалтингКәсіби кеңес беру беделді басқаруға және мақсатты аудиториялармен жұмыс жасауға бағытталған, Клиент тапсырмаларының шешімін анықтайды және табады.
-
Корпоративтік тренингтерКәсіби деңгейін арттыруға және ұжымды дамытуға ықпал ететін, ұйым қызметкерлері және журналистері үшін тренингтерді жүргізу.
-
Арнайы іс-шаралар«Толық аяқталған» арнайы іс-шараларды ұйымдастыру және өткізу. Корпоративтік және жаппай оқиғаларды құру бойынша толық іс-шаралар кешені.
-
CSR/КСОКорпоративтік әлеуметтік жауапкершілік, өзіне қолайлы міндетті тартатын және компанияның оң беделін жасауға ықпал ететін өзекті бағыт болып табылады.
-
Медиа мониторингіМониторинг көпшілік санасында және кәсіби ортада ұйым ұстанымын, сонымен қатар негізгі бәсекелестердің белсенділігін бағалауды анықтауға көмектеседі.
-
Елдік PRӘр ел – бұл өз өнімін-туризмді, сапалы тауарды, инвестицияны салу орнын және т.б. жылжытуға мүмкіндік беретін бірден-бір бренд.