PR
және коммуникация медиасы
Толығырақ
  • Коммуникациялық стратегияларды әзірлеу
    Кез келген  табысты ұйымдар үшін  барлық коммуникациялық қызмет тұрғызылу  негізінде,  маркетингтік стратегиядағы – PR сауатты жасалған жоспары қажет.
  • PR-кампаниясын әзірлеу және іске асыру
    PR-кампаниясы –  бұл  беделді жетілдіруге және  қоғаммен үйлесімді қатынасты қолдауға бағытталған, кешенді PR қолдану-құралы.
  • Репутациондық аудит
    Бедел компанияның  кез келген жұмысы  түйінді рөлді атқарады.   Аталған аудит  PR қызметінің тиімділігін бағалауға  мүмкіндік береді, күшті және әлсіз жақтарын анықтайды.
  • Ішкі корпоративтік PR
    Ішкі корпоративтік  PR  ұйымдардың басшылары және қызметкерлері арасында қызметкерлердің  уәждемелеріне және үйлесімді қатынастарына мүмкіндік туғызады.   
  • Дағдарысқа қарсы PR
    Беделді қолдау, абыройды сақтау, жағымсыз қауесеттердің жолын кесу және ұйымның дағдарыстан шығуға бағытталған шаралар кешенін әзірлеу.
  • Self PR /Жеке PR
    Сауатты  ойланып айтылған ой оң беделді және қоғамдық құрметті қалыптастырады
  • Консалтинг
    Кәсіби кеңес беру беделді басқаруға және мақсатты аудиториялармен жұмыс жасауға бағытталған, Клиент тапсырмаларының шешімін анықтайды және табады.
  • Корпоративтік тренингтер
    Кәсіби деңгейін арттыруға және ұжымды дамытуға ықпал ететін, ұйым қызметкерлері және журналистері үшін тренингтерді жүргізу.
  • Арнайы іс-шаралар
    «Толық аяқталған» арнайы іс-шараларды ұйымдастыру және өткізу.  Корпоративтік және  жаппай оқиғаларды құру бойынша толық іс-шаралар кешені.
  • CSR/КСО
    Корпоративтік әлеуметтік жауапкершілік, өзіне қолайлы міндетті тартатын және компанияның оң беделін жасауға ықпал ететін өзекті бағыт болып табылады.
  • Медиа мониторингі
    Мониторинг көпшілік санасында және кәсіби ортада ұйым ұстанымын, сонымен қатар негізгі бәсекелестердің белсенділігін  бағалауды анықтауға көмектеседі.
  • Елдік PR
    Әр ел – бұл өз өнімін-туризмді, сапалы тауарды, инвестицияны салу орнын және т.б. жылжытуға мүмкіндік беретін бірден-бір бренд.
Жарнама
Толығырақ
  • Кешенді жарнама кампаниялары
    Жарнама кампанияларының стратегияларын, креативтік концепцияны әзірлеу, коммуникация каналдары бойынша бюджетті бөлу және медиа жоспарды құрастыру
  • Жарнама материалдары (POSM, баспасөзге жарнама модулдері және т.б.)
    Кез келген қиындықтағы жарнама материалдарының және түрлерінің дизайнын әзірлеу: промо акциялар үшін үлестірме және баспа материалдары, баспасөзге жарнама модулдері және т.б.)
  • Idентиктер әзірлеу (брендбук, фирмалық стиль)
    Танымал фирмалық  стильді жасау, логотип дизайнын әзірлеу және ақпаратты таратудың барлық түрлеріне Idентиктерді бейімдеу (визиткалар, бейдждер, папкалар, презентацияларжәне басқ.)
  • BTL жобалары (промо акциялар, семплингтер, CE белсенділігі)
    Промо кампанияның концепцияларын, сценарийлерін әзірлеу және тұтынушыларды тарту және тауарларды, қызметтерді және компанияларды танылуын арттыру үшін өзге іс-шараларды әзірлеу.
  • Digital жобалары (SMM, вирус маркетингі, директ маркетингі және т.б.)
    Баннерлер және вирус жарнамасының (WOM, WOW calls) дизайнын әзірлеу, блогтарда және әлеуметтік желілерде компанияларды алға бастыру, арнайы интернет сайттарын құру және т.б.
  • Инфографика
    Сандық, статистикалық мәліметтерді графикалық ресімдеу, қиын процесті көзбен шолу және қызықты есте қалатын формада беру.
  • Бейнероликтер және аудиороликтер
    Презентациялық фильмдерді, жарнама, имидждік және ақпараттық роликтерді, флешанимацяларды (3D, 2D) және   аудиороликтерді жасау.
  • Копирайтинг
    Бірінші кезекте бұл жарнаманы және маркетинг құрылымын концептуализациялаудың  шығармашылық процесі, іс шаралар және брендтер немесе қызметтерді алға бастырудың өзге платформалары сияқты.
  • №9 қызмет
    Егер ұсынылған қызметтер арасынан, Сіз Сізге керегін таппасаңыз, № 9 қызмет дәл Сіз үшін!  Біз Сізге қажеттіні түсінуге және іске асыруға көмектесеміз.
Орналастыру
БАҚ-та
Толығырақ
  • Медиажоспарлау
    Өзіне медиа таратушыны таңдауды қосатын, медиа жоспарды әзірлеу және бюджетті бөлумен жарнама жариялау көрсетілімінің «кестесін» жасау.
  • Медиастратегияны әзірлеу
    Аса тиімді медиаканалдар жиынтығы жиналу аясында медиамиксті әзірлеу.  Уақыт бойынша жарнама кампаниясының кезеңдерін жоспарлау.
  • Сыртқы орналастыру (көлік, сауда желілері)
    Қызметтерді, брендттерді алға бастыруға бағытталған және кең аудиторияға әсер етуге есептелген, маркетингтің тиімді құралы.
  • Қазақстандық БАҚ орналастыру (республикалық және аймақтық)
    Жарнамаларды 15 астам республикалық және аймақтық радиостанцияларға,  8 республикалық және 14 астам  аймақтық телеканалдарға, 25 астам республикалық газеттерге және журналдарға, 70 астам аймақтық газеттерге, сонымен бірге 40 жуық БАҚ интернеттеріне орналастырудың  тиімді жағдайлары.
  • Шетел БАҚ орналастыру (BBC, CNN, Bloomberg)
    Халықаралық медиа алаңдарында жарнаманы орналастырудың тиімді жағдайлар- 20 астам әр түрлі көздер  (Euronews, CNN, Bloomberg, BBC, ВГТРК (Ресей, Ресей 24, Менің Планетам және өзге),  The Wall Street Journal, Financial Times, The Economist  және өзге)
  • Іс-шаралар баспасөзі
    Пресс-конференция, брифингтер,  дөңгелек  үстелдер, презентациялар, пресс-турлар және т.б. форматтарда журналистермен компания өкілдерінің кездесуін өзіне ұсынады
  • Интернет (контексті жарнама GoogleAd.Words және Яндекс.Директ, баннерлі кампаниялар)
    Интернет бүгін – бұл  компанияны танымайтындай етуді жоғарлатуды немесе өнімдерді сату көлемдерін ұлғайтуды тілек білдіретіндерге үлкен жетекшілік ететін жарнамалық алаң
  • Product placement
    Фильмдерде, ТВ бағдарламаларда, музыкалық клиптарда, кітаптарда, иллюстрацияларда және картиналарда тауарларды жылжытуға қорытушы, айқындалмаған (жасырын) жарнамаларды қабылдау
  • №9 қызмет
    Егер ұсынылған қызметтер арасынан, Сіз Сізге керегін таппасаңыз, № 9 қызмет дәл Сіз үшін!  Біз Сізге қажеттіні түсінуге және іске асыруға көмектесеміз.